mocdl

mocdl

mocdl
mocdl

mocdl

mocdl

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول

آهنگ جدید امیر تتلو به نام از شب اول با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

امیر تتلو از شب اول

  متن آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول :

من از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی

پس چند شب بعدم تفریحا

میتونی بری تو بغل هر آدمی

از همون شب اول فهمیدم که

چقده ذاتت سیاست

از همون شب اول میدونستم پشته

فیس ِ نازت چیاست

از همون روزه اول شک داشتم بهت

هی توهم الان با کیاست

نمیدونستی میرسه به گوش من کارات

دوره من پُره مافیاست

از شب اول فهمیدم

وقتی همون شب با منی

پس چند شب بعدم تفریحا

میتونی بری تو بغل هر آدمی

من از شب اول فهمیدم

وقتی همون شب با منی

پس چند شب بعدم تفریحا

میتونی بری تو بغل هر آدمی

آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول

وقتی که تو میتونی انقده راحت

رو همه قولات پا بذاری

وقتی که تو میکَنی انقده عادی

بی حتی یکم پافشاری

وقتی معلوم نی از کجا میرسه بهت

بوداره هرچی داری

وقتی که تو میتونی انقده بد شی

توفع از من چی داری

 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو از شب اول

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Az Shabe Aval.mp3

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Az Shabe Aval [۱۲۸].mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.